Contur secțiune

    • Resursa propusă este un instrument digital interactiv, sub forma unui joc didactic,pentru elevii clasei a II-a. 

              Aceasta sprijină consolidarea cunoștințelor privind principalele forme de relief: câmpie,deal, munte.

           Prin itemii accesibili și atractivi, elevii își pot exersa informațiile dobândite, într-un mod ludic, dezvoltând atenția, concentrarea, memoria și încrederea în forțele proprii.

      Scopul și obiectivele resursei:

      Consolidarea cunoștințelor despre principalele forme de relief

      Facilitarea învățării interactive, contribuind la dezvoltarea atenției, memoriei vizuale

      - să valorifice elementele dobândite/cunoscute,  într-o formă nouă, inedită

      - să utilizeze limbajul specific  (forme de relief, înălțime, culturi caracteristice)

      -să găsesscă perechea pentru cuvintele cheie/ definițiile principalelor forme de relief, prin asocierea cu imaginea potrivită

    • Exerciții și probleme, cu numere naturale din intervalul 0-1000, folosind cele 4 operații matematice învățate, clasa a III-a

      Resursa propusă este un instrument digital , sub forma de slide-uri.  Activitățile combină cerințe standard de rezolvare a exercițiilor și problemelor, cu cerințe interactive de tip video, audio, itemi cu răspuns dual ( A/F), completare spații.

              Această resursă este utilă, pentru unitatea de învățare ”Numere naturale de la 0 la 1000”. Elevii își pot exersa informațiile dobândite, într-un mod atractiv, dezvoltând atenția, concentrarea, memoria și încrederea în forțele proprii.

      Scopul și obiectivele resursei:

      Consolidarea cunoștințelor despre numerele 0-1000, operațiile matematice învățate, utilizarea terminologiei specifice

      Facilitarea învățării interactive, contribuind la dezvoltarea atenției, memoriei vizuale

      - să valorifice elementele dobândite/cunoscute,  într-o formă nouă, inedită

      - să utilizeze limbajul specific ( sumă, diferență, produs, cât, succesor, dublu, etc) 

      -să completeze spațiile libere cu  cuvintele/ termenii potriviți

      -să aleagă varianta corectă de răspuns