4. Sarcină de învățare: Clasa inversată
Cerințe pentru finalizare
Context:
Modelul clasei inversate presupune ca elevii să studieze materialele noi acasă, utilizând resurse digitale precum videoclipuri, prezentări sau platforme educaționale. Timpul de la clasă este dedicat activităților practice, rezolvării de probleme sau discuțiilor pe subiecte specifice.
Resurse:
-
Bergmann, J. & Sams, A. (2012), Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day (disponibil online în format PDF).
-
Filmuleț: E. Mazur despre clasa inversată și inter-învățare –
.
Instrucțiuni:
- Vizualizați filmulețul lui E. Mazur despre clasa inversată.
- Rezumați conținutul video prin 3 idei esențiale.
- Reflectați asupra experienței:
- Ați folosit sau ați putea folosi astfel de metode în propria activitate didactică?
- Explicați cum resursele digitale pot sprijini învățarea elevilor în acest model.
Rezultate așteptate:
- Rezumați clar și concis ideile principale din film prin 3 idei esențiale.
- Exemplu personal de aplicare a clasei inversate și a resurselor digitale în lecții.
- Reflecție privind beneficiile și provocările modelului.
Nici o intervenţie nu a fost publicată la acest subiect