| 0 |
exemplu |
| 0 |
ex |
| 1 |
Exemplul 6-trage de cuvinte |
| 1 |
Exemplul 7- resursa preluata din Currikki- Learning App |
| 1 |
Exemplul 8-Flash Cards |
| 1 |
Exemplu 2 FC |
| 1 |
CARTE INTERACTIVA -CAI DE COMUNICATIE |
| 1 |
CARTE INTERACTIVA -SECOLUL FANARIOT |
| 1 |
CARTE INTERACTIVA CU APLICATII |
| 1 |
CI-MS |
| 1 |
Carte interactiva-Lumea animalelor |
| 4 |
Munte ⛰️ sau mare 🌅- imagine 360 |
| 4 |
🧚🏻Spiridușul primăverii - noutatea zilei |
| 4 |
Munte sau mare |
| 6 |
test2 |
| 6 |
Tipuri de comic (Interactive Book) |
| 6 |
Imaginea de sine |
| 7 |
Suita de activitati |
| 8 |
Scanare PC-Windows Security |
| 10 |
Tabelul periodic al elementelor - CHIMIE |
| 10 |
Ai grija de sănătate! |
| 10 |
Sistemul Solar_vechi |
| 10 |
Sistemul Solar |
| 10 |
Debate |
| 10 |
Carte interactivă Tabelul periodic al elementelor |
| 11 |
CMMDC - BOOK |
| 13 |
Exemplu 1 - Acordeon |
| 13 |
Prezentare 1 |
| 13 |
RED - drag the words |
| 13 |
Exemplu Frash Cards1 |
| 13 |
Exemplu Prezentare curs 1 |
| 13 |
Gr2. Exemplu Set de intrebări |
| 13 |
Gr2. Exemplu 2 - test grilă |
| 13 |
Prezentare curs - Grupa 2 |
| 13 |
Exemplu True/False - Curriki |
| 13 |
RED - Model Carte interactivă |
| 13 |
Carte interactivă - grupa 2- 17 nov |
| 13 |
RED - carte interactivă - grupa 2 |
| 13 |
RED - Drag and Drop - 21 nov |
| 13 |
Exemplu - Image Pair |
| 13 |
Grupa 15 . Carte interactiva - 25 nov |
| 13 |
Ex.2. grupa 15 - carte interactivă |
| 13 |
RED - 26 NOV |
| 13 |
RED - ora 20.00 |
| 15 |
Dispozitive periferice |
| 15 |
Carte interactiva-incercare in curs |
| 15 |
titlul... |
| 15 |
numele cartii.... |
| 16 |
Exemplu Drag and Drop |
| 17 |
test resursa complexă |
| 17 |
carte2 |
| 19 |
Portare accordion (Drepte perpendiculare) |
| 19 |
Portare bibliografie (Drepte paralele) |
| 21 |
Exemplu1 H5P |
| 21 |
Exemplu2 H5P |
| 21 |
Exemplu3 H5P |
| 21 |
Exemplu1 H5P (copie) |
| 21 |
Carte interactiva_exemplu |
| 21 |
Carte interactiva_011 |
| 21 |
Arbori binari |
| 25 |
Gr15. Exemplu Drag and Drop |
| 25 |
Gr15. Exemplu Accordion - Curriki |