Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. ardelean_alina_-_corina_2025_UNIBUC_Seria A12_Grupa A122_2141
  3. General
  4. ANIMALELE SI CASELE LOR

ANIMALELE SI CASELE LOR

Cerințe pentru finalizare

Jocul se desfășoară pe fundalul unei imagini
reprezentând 2 medii de viață diferite: o fermă și o
pădure. Jocul mai conține imagini reprezentând animale
domestice și sălbatice: porc, vacă, pisică, urs, vulpe,
veveriță. Pe imaginea de fundal sunt plasați niște
marcatori, se pune cursorul pe marcator si la un click
apar imaginile cu animalele. Se da click pe animalul
dorit și se bifează căsuța Alege, iar imaginea cu animalul
se așază automat la mediul de viață ales.

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle