Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. feieș_gabriela_maria_2025_UNIBUC_Seria A08_Grupa A083_1871
  3. General
  4. ,,Trage și Potrivește-Felul Substantivelor”

,,Trage și Potrivește-Felul Substantivelor”

Cerințe pentru finalizare

Jocul se poate folosi atât în etapa de evaluare cât și în etapa de consolidare în activități de învățare – consolidare/sistematizare. Este format dintr-o imagine care conține o multitudine de elemente: blocuri, nor, curcubeu, copac, copaci, tufă, floarea-soarelui, băiețel (copilaș), ciocan, tricicletă, balasoar sau scrânciob, ciobănesc-german(câine), bancă, bunici, floare (flori). DAR  din pricina faptului că mărimea imaginii nu permite inserarea tuturor elementelor m-am oprit asupra a doar 4 elemente pe care elevii să le identifice. Desigur că profesorul prin intermediul imaginii, cu ajutorul unui instrument de scris și al caietului va analiza împreună cu elevii săi și restul substantivelor care compun tabloul. Tot din cauza mărimii reduse a imaginii de fond am ales să prescurtez cuvintele, de ex: subst. (pentru substantiv), com. (de la comun), nr. (de la număr), sg. (de la singular).

 

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle