Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. feieș_gabriela_maria_2025_UNIBUC_Seria A08_Grupa A083_1871
  3. General
  4. ,,Trage și Potrivește-Felul Substantivelor”

,,Trage și Potrivește-Felul Substantivelor”

Completion requirements

Jocul se poate folosi atât în etapa de evaluare cât și în etapa de consolidare în activități de învățare – consolidare/sistematizare. Este format dintr-o imagine care conține o multitudine de elemente: blocuri, nor, curcubeu, copac, copaci, tufă, floarea-soarelui, băiețel (copilaș), ciocan, tricicletă, balasoar sau scrânciob, ciobănesc-german(câine), bancă, bunici, floare (flori). DAR  din pricina faptului că mărimea imaginii nu permite inserarea tuturor elementelor m-am oprit asupra a doar 4 elemente pe care elevii să le identifice. Desigur că profesorul prin intermediul imaginii, cu ajutorul unui instrument de scris și al caietului va analiza împreună cu elevii săi și restul substantivelor care compun tabloul. Tot din cauza mărimii reduse a imaginii de fond am ales să prescurtez cuvintele, de ex: subst. (pentru substantiv), com. (de la comun), nr. (de la număr), sg. (de la singular).

 

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle