Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. radu_laura_2025_UNIBUC_Seria A01_Grupa A012_423
  3. General
  4. Les fournitures scolaires

Les fournitures scolaires

Completion requirements

TITLUL LECȚIEI

En classe

Disciplina

Limba franceză

Informații de spre elevi

Clasa

 a V-a

Intervalul de vârstă şi nivelul elevilor

11-12 ani, A1

Caracteristici speciale ale elevilor

Elevii prezintă interes pentru studierea unei limbi străine, sunt activi și implicați în actul educațional

Autor profesor[1]

Nume și prenume

Nae Laura

Școala

Școala Gimnazială Potlogi

Accentul în învățare al lecției

Subiectul lecției

Les fournitures scolaires

Obiective operaționale

Îmbunătățirea elementelor de vocabular :rechizitele școlare

Dezvoltarea capacității de a folosi cuvinte noi în contexte simple

Cuvinte cheie

Rechizite, clasa, școală

Metode

Jocuri de rol în identificarea rechizitelor în limba franceză, ghicitori, exerciții de completare, de asociere și de compunere de enunțuri simple

Descriere RED

H5P – cu 10 chart-uri

Descrierea resursei

Descriere narativă

Resursa este atractivă, interactivă, conține imagini amuzante cu rechizitele elevilor și respectă normele de aplicare la clasă – este structurată în 10 slide-uri, care pot fi înțelese, soluționate și evaluate facil de copii, fiecare chart primind câte un punct, pentru a stabili nota fională 10

Scopul si obiectivele resursei

SCOP

Achiziționarea de cuvinte noi, respectiv îmbogățirea vocabularului

OBIECTIV PRINCIPAL

Dezvoltarea abilităților de comunicare uzuală în limba franceză

 

Timp estimat

Descrierea narativă a activităților de învățare  din lecție- pas cu pas organizare şi structură

 

Introducere și prezentarea rechizitelor de către profesor prin intermediu unui filmulet de pe youtube

15 min

Exerciții de repetare a rechizitelor în limba franceză, jocuri de rol pentru identificarea acestora – arată obiectul, ceilalți ghicesc

20 min

Fixarea cunoștințelor – folosirea RED – inter-evaluare și autoevaluare

15 min

 

 

Metode de evaluare

Autoevaluare, interevaluare

Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării?

Cunoștințe anterioare

Prezentarea succintă a elementelor interioare ale clasei

Spațiu şi materiale

Sala de clasă și rechizitele elevilor

Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa?

Aplicații
 implicate

Obligatoriu

H5P

Opțional

 

Infrastructură/ echipament

Obligatoriu

Smart TV

Opțional

 

Tip de resurse de învățare

RED – resursă educațională deschisă

Resurse de Timp / Spațiu

15 min – sala de clasă

Alte aspecte care trebuie luate în considerare

BIBLIOGRAFIE: Suportul de curs EDISPED

Programa școlară la limba franceză în vigoare

 



[1]Prinaceastaconfirmațicăresursaesteautentică, creată de dumneavoastră

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle