Les fournitures scolaires
|
TITLUL LECȚIEI |
En classe |
||
|
Disciplina |
Limba franceză |
||
|
Informații de spre elevi |
|||
|
Clasa |
a V-a |
||
|
Intervalul de vârstă şi nivelul elevilor |
11-12 ani, A1 |
||
|
Caracteristici speciale ale elevilor |
Elevii prezintă interes pentru studierea unei limbi străine, sunt activi și implicați în actul educațional |
||
|
Autor profesor[1] |
|||
|
Nume și prenume |
Nae Laura |
||
|
Școala |
Școala Gimnazială Potlogi |
||
|
Accentul în învățare al lecției |
|||
|
Subiectul lecției |
Les fournitures scolaires |
||
|
Obiective operaționale |
Îmbunătățirea elementelor de vocabular :rechizitele școlare Dezvoltarea capacității de a folosi cuvinte noi în contexte simple |
||
|
Cuvinte cheie |
Rechizite, clasa, școală |
||
|
Metode |
Jocuri de rol în identificarea rechizitelor în limba franceză, ghicitori, exerciții de completare, de asociere și de compunere de enunțuri simple |
||
|
Descriere RED |
H5P – cu 10 chart-uri |
||
|
Descrierea resursei |
Descriere narativă |
Resursa este atractivă, interactivă, conține imagini amuzante cu rechizitele elevilor și respectă normele de aplicare la clasă – este structurată în 10 slide-uri, care pot fi înțelese, soluționate și evaluate facil de copii, fiecare chart primind câte un punct, pentru a stabili nota fională 10 |
|
|
Scopul si obiectivele resursei |
SCOP Achiziționarea de cuvinte noi, respectiv îmbogățirea vocabularului OBIECTIV PRINCIPAL Dezvoltarea abilităților de comunicare uzuală în limba franceză |
||
|
|
Timp estimat |
||
|
Descrierea narativă a activităților de învățare din lecție- pas cu pas organizare şi structură
|
Introducere și prezentarea rechizitelor de către profesor prin intermediu unui filmulet de pe youtube |
15 min |
|
|
Exerciții de repetare a rechizitelor în limba franceză, jocuri de rol pentru identificarea acestora – arată obiectul, ceilalți ghicesc |
20 min |
||
|
Fixarea cunoștințelor – folosirea RED – inter-evaluare și autoevaluare |
15 min |
||
|
|
|
||
|
Metode de evaluare |
Autoevaluare, interevaluare |
||
|
Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării? |
|||
|
Cunoștințe anterioare |
Prezentarea succintă a elementelor interioare ale clasei |
||
|
Spațiu şi materiale |
Sala de clasă și rechizitele elevilor |
||
|
Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa? |
|||
|
Aplicații |
Obligatoriu |
H5P |
|
|
Opțional |
|
||
|
Infrastructură/ echipament |
Obligatoriu |
Smart TV |
|
|
Opțional |
|
||
|
Tip de resurse de învățare |
RED – resursă educațională deschisă |
||
|
Resurse de Timp / Spațiu |
15 min – sala de clasă |
||
|
Alte aspecte care trebuie luate în considerare |
|||
|
BIBLIOGRAFIE: Suportul de curs EDISPED Programa școlară la limba franceză în vigoare
|
|||