Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. pantoș_adina-loredana_2025_UNIBUC_Seria A06_Grupa A062_936
  3. General
  4. Activitate - clasa Pregătitoare- M.E.M.

Activitate - clasa Pregătitoare- M.E.M.

Completion requirements

Autor Toma Adina Loredana

Disciplină Matematică și explorarea mediului

Clasa Pregătitoare

Competente specifice1.1 Observarea și descrierea fenomenelor din natură

Descrierea activității

1. Introducerea activității

Activitatea începe printr-o scurtă discuție despre vreme și apă. Învățătorul întreabă copiii:

– „Ați văzut vreodată ploaia?”

– „Ce se întâmplă după ce încetează ploaia?”

Se anunță vizionarea materialului video cu Paxi.

 

2. Vizionarea videoclipului

Copiii urmăresc materialul „Paxi și circuitul apei în natură”, identificând principalele etape ale circuitului apei: evaporarea, formarea norilor, precipitațiile și întoarcerea apei pe sol.

 

3. Discuția de după vizionare

Învățătorul pune întrebări:

– „Ce a învățat Paxi despre apă?”

– „Cum se ridică apa în aer?”

– „Ce se întâmplă când norii devin grei?”

Copiii răspund liber, iar învățătorul clarifică informațiile.

 

4. Activitate practică – Reconstituirea circuitului apei

Copiii primesc imagini cu etapele circuitului apei și le ordonează corect. Lipesc imaginile pe o fișă și colorează traseul călătoriei apei.

 

5. Fixarea și consolidarea cunoștințelor

Copiii repetă împreună: „Apa se încălzește – se ridică – se adună – cade – se întoarce.”

 

6. Concluzii

Copiii înțeleg că apa circulă permanent și că trebuie folosită cu grijă.

 

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle