Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. tătăranu_maria_daniela_2025_UNIBUC_Seria A01_Grupa A011_417
  3. Secțiune nouă
  4. Rapoarte

Rapoarte

Cerințe pentru finalizare

Autor :  Tătăranu Maria Daniela

Denumire :  Rapoarte și proporții

Disciplina  : matematică

Clasa a VI-a

Competența specifică 1.2. Identificarea rapoartelor, proporţiilor şi a mărimilor direct sau invers proporţionale
      -  Identificarea, citirea, scrierea şi exemplificarea de rapoarte, procente

      -  Identificarea, citirea, scrierea şi exemplificarea de proporţii şi mărimi direct sau invers proporţionale,
din practică/cotidian sau în context intradisciplinar sau interdisciplinar (de exemplu: scara unei hărţi,
concentraţia unei soluţii)

Descrierea activității: La sfârșitul lecției de predare elevii vor răspunde unui chestionar ce conține cerințe cu variante de răspuns adevărat sau fals, o cerință cu toate variantele corecte și cerințe de completare a răspunsului corect. Obiectivul acestui test de  a fixa noțiunile predate  referitor la noțiunea de raport , valoarea unui raport , tipuri de rapoarte și proprietatea fundamentală a unei proporții. Testul este relativ ușor, util pentru fixarea noțiunilor  de bază.

Tipul lecției : mixtă  (predare- învățare - evaluare)

Utilizare sala de clasă : Elevii vor fi antrenați pentru a răspunde la un set de 8 cerințe ce vizează noțiunile predate. Timpul estimat 10 minute din cele 50 de minute alocate lecției de predare. 

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle