Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. tătăranu_maria_daniela_2025_UNIBUC_Seria A01_Grupa A011_417
  3. New section
  4. Rapoarte

Rapoarte

Completion requirements

Autor :  Tătăranu Maria Daniela

Denumire :  Rapoarte și proporții

Disciplina  : matematică

Clasa a VI-a

Competența specifică 1.2. Identificarea rapoartelor, proporţiilor şi a mărimilor direct sau invers proporţionale
      -  Identificarea, citirea, scrierea şi exemplificarea de rapoarte, procente

      -  Identificarea, citirea, scrierea şi exemplificarea de proporţii şi mărimi direct sau invers proporţionale,
din practică/cotidian sau în context intradisciplinar sau interdisciplinar (de exemplu: scara unei hărţi,
concentraţia unei soluţii)

Descrierea activității: La sfârșitul lecției de predare elevii vor răspunde unui chestionar ce conține cerințe cu variante de răspuns adevărat sau fals, o cerință cu toate variantele corecte și cerințe de completare a răspunsului corect. Obiectivul acestui test de  a fixa noțiunile predate  referitor la noțiunea de raport , valoarea unui raport , tipuri de rapoarte și proprietatea fundamentală a unei proporții. Testul este relativ ușor, util pentru fixarea noțiunilor  de bază.

Tipul lecției : mixtă  (predare- învățare - evaluare)

Utilizare sala de clasă : Elevii vor fi antrenați pentru a răspunde la un set de 8 cerințe ce vizează noțiunile predate. Timpul estimat 10 minute din cele 50 de minute alocate lecției de predare. 

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle