Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. bîrsan_mariea-mioara_2025_UNIBUC_Seria A02_Grupa A022_508
  3. General
  4. Spațiul românesc și politica de Cruciadă târzie de la Mircea cel Bătrân la Mihai Viteazul

Spațiul românesc și politica de Cruciadă târzie de la Mircea cel Bătrân la Mihai Viteazul

Cerințe pentru finalizare

RED-ul realizat transformă lecția într-o experiență multisenzorială și integrativă, unde predarea devine poveste, învățarea devine explorare, iar evaluarea – reflecție și expresie personală.

Avantajul acestei abordări este că dialogul stimulează empatia și gândirea istorică, iar H5P a adăugat elementul digital care susține motivația și autonomia elevilor. Acest cadru creează o lecție memorabilă în care elevii explorează istoria nu doar ca informație, ci ca experiență culturală,  vizuală și mai ales interdisciplinară (istorie, religie, arte, geografie, informatică).

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle