Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. nina_hanciuc_2025_CCDB_Seria B01_Grupa B0106_2346
  3. General
  4. Capitolul 4. Protecția salariatului – Lecție de recapitulare

Capitolul 4. Protecția salariatului – Lecție de recapitulare

Completion requirements

Autor: prof. Hanciuc Nina             

Denumire: Capitolul 4. Protecția salariatului – Lecție de recapitulare

Disciplina: Modulul 3. Protecția consumatorului

Clasa: a X a filieră Tehnologică, domeniul de pregătire profesională Comerț/Economic

Competența specifică: însușirea cunoștințelor, formarea abilităților și manifestarea atitudinii corecte în raport cu profesia de comerciant, legislația muncii și normele PSI

Competența generală:

UNITATEA DE REZULTATE ALE ÎNVĂȚĂRII TEHNICE GENERALE 6: PROTECȚIA CONSUMATORULUI, PERSONALULUI ȘI A MEDIULUI

Rezultate ale învățării:

Cunoștințe: 6.1.10. precizarea drepturilor salariatului în raport cu profesia de comerciant, legislația muncii în vigoare și normele PSI

Abilități: 6.2.8. Identificarea drepturilor salariatului în raport cu legislația muncii și normele PSI

Atitudini: 6.3.4. Respectarea legislației muncii în raport cu profesia de comerciant și normele PSI

Bibliografie:

1. Dorin V. B., Bechet I. – Protecția consumatorului, Editura CD PRESS, 2018

2. Petre T., Iacoban M., Iordache G. – Protecția consumatorului și a mediului – caiet de lucru, Editura CD PRESS, 2013

3. Ministerul Educației, Centrul Național de Politici și Evaluare în educație, Centrul Național de Dezvoltare a Învățământului Profesional și Tehnic – Repere metodologice pentru clasa a X a – Economic, Comerț.

 

Descrierea activității: Pe baza unei scheme recapitulative, profesorul dirijează învățarea, fixând principalele coordonate pe care orice angajat trebuie să își cunoască drepturile și obligațiile în domeniul legislației muncii și al PSI. Elevii participă activ în procesul de învățare, prin rezolvarea aplicațiilor interactive și a temei pentru acasă.

Utilizare: Resursa educațională deschisă propusă se poate utiliza în procesul de predare-învățare la o oră de recapitulare și sistematizare a cunoștințelor la finalul Capitolului 4. Protecția salariatului, în cadrul Modulului 3. Protecția consumatorului, la clasa a X-a, profil servicii, domeniul de pregătire profesională Comerț/Economic.

De asemenea, RED propusă poate fi utilizată ca exemplu de bune practici în activitățile din cadrul comisiilor metodice sau ale cercurilor pedagogice ale profesorilor care predau discipline economice de specialitate.

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle