Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. burcea_cornelia_daniela_2025_UNIBUC_Seria A11_Grupa A113_2100
  3. Secțiune nouă
  4. FLORI DE PRIMĂVARĂ

FLORI DE PRIMĂVARĂ

Cerințe pentru finalizare

FLORI DE PRIMĂVARĂ

Scop: Dezvoltarea capacității copiilor de a recunoaște, denumi și descrie flori specifice anotimpului primăvara, folosind mijloace digitale interactive.

Obiective: 

-să identifice 3-5 flori specifice primăverii după descriere sau imagine(ghiocei, lalea, narcisă, zambilă, brândușă)

-să exprime verbal preferințe și observații despre flori (culoare, formă, miros)

-să coloreze și să decoreze o floare preferată, dezvoltând creativitatea

-să participe activ și cooperant în activitățile de grup

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle