Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. hanciuc_ciprian-mitruș_2025_UNIBUC_Seria A04_Grupa A041_754
  3. General
  4. Textul narativ - „Ursul păcălit de vulpe”, de Ion Creangă

Textul narativ - „Ursul păcălit de vulpe”, de Ion Creangă

Cerințe pentru finalizare

Autor: prof. Hanciuc Ciprian

Denumire: Textul narativ - „Ursul păcălit de vulpe”, de Ion Creangă

Disciplina: Stimulare cognitivă/Aria curriculară TECI (Terapii Educaționale Complexe și Integrate)

Clasele: V-X învățământ special, dizabilități intelectuale grave, severe sau asociate

Competențe generale:

2. Manifestarea de comportamente independente în activitatea școlară

3. Integrarea în plan social prin conduite independente

Competențe specifice:

2.1 Valorizează comportamentele cognitive

2.3 Utilizează în practică cunoștințele şi deprinderile dobândite

3.3. Identifică relații de cauzalitate între procese și fenomene ale naturii

Obiective operaționale:

Cognitive:

           O1.  să exprime în cuvinte proprii anumiți termeni din conținutul poveştii, pe baza materialelor prezentate, cu ajutorul cadrului didactic şi al imaginilor;

           O2. să recunoască mesajul transmis de poveste;

           O3. să precizeze ordinea cronologică a imaginilor date;

           O4. să rezolve corect rebusul/aritmograf;

Psihomotorii:

O5. să completeze, cu ajutorul tastaturii laptopului, răspunsurile la întrebările rebusului/aritmografului;

O6. să asocieze/potrivească cu ajutorul mousului, definițiile cu răspunsurile potrivite;

Afective:

            O7. să accepte regulile de desfășurare a orei;

            O8. să gestioneze adecvat comportamentele agresive sau perturbatoare.

Bibliografie:

1.       https://profesorpsihopedagog.com/wp-content/uploads/2021/05/teci-stimulare-cognitiva-v-x-dms.pdf

2.       https://www.youtube.com/watch?v=c5H9Zpgeb2A

Descrierea activității: Profesorul-educator dirijează învățarea, fixând principalele coordonate pe cunoașterea sensului cuvintelor, înțelegerea mesajului povestirii și gestionarea adecvată a comportamentelor acestora. Elevii participă activ în procesul de învățare, prin rezolvarea aplicațiilor interactive, individual și/sau cu ajutorul profesorului.

Utilizare: RED propusă se poate utiliza în procesul de predare-învățare-evaluare la o oră de Stimulare cognitivă, învățământ gimnazial special, la elevii cu dizabilități intelectuale grave, severe sau asociate.

De asemenea, RED propusă poate fi utilizată ca exemplu de bune practici în activitățile din cadrul comisiilor metodice sau ale cercurilor pedagogice ale profesorilor care predau elevilor cu dizabilități intelectuale grave, severe sau asociate.

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle