Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. adina-maria_chiata_2025_CCDB_Seria B01_Grupa B0115_2618
  3. General
  4. Lacul, iazul și balta

Lacul, iazul și balta

Cerințe pentru finalizare

Autor: Chiată Adina-Maria

Denumire: Lacul, iazul și balta

Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Clasa: a II-a

Competența specifică: 3.2. Manifestare grijii pentru comportarea corectă în relație cu mediul natural și social

Descrierea activității: Resursa educațională are ca scop familiarizarea elevilor cu cele trei tipuri de ape stătătoare: lacul, iazul și balta. Pe parcursul lecției, copiii vor învăța să diferențieze aceste medii de viață în funcție de origine (naturală sau artificială), adâncime și utilizare. Resursa pune accent pe biodiversitatea acestor ecosisteme prezentând plante (trestie, papură, salcie, nuferi), animale (pești, broaște, raci, șerpi), păsări (berze, rațe, gâște sălbatice, lișițe) și insecte (libelule, fluturi, țânțari, păianjeni de apă etc)care trăiesc aici. La final, elevii sunt încurajați să protejeze aceste habitate, învățând importanța respectului față de natură și păstrării curățeniei în jurul apelor.

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle