Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. gomoescu_erfily_2025_CCDB_B02_B0207_3728
  3. General
  4. Copilul care voia să fie SuperErou

Copilul care voia să fie SuperErou

Cerințe pentru finalizare

Copilul care voia să fie SuperErou este o lecție interactivă ce vizează dezvoltarea personală a școlarului mic și urmărește manifestarea interesului pentru autocunoaştere şi a atitudinii pozitive faţă de sine şi faţă de ceilalţi, formarea unei imagini pozitive despre sine și dezvoltarea abilităților de exprimare personală. 

Alinierea resursei cu pedagogia digitală se face prin:

Învățare activă (întrebări, discuții, reflecție) film;

Învățare colaborativă (discuții în grup);

Învățare constructivă – legătura dintre poveste și experiența copilului;
Învățare autentică – recunoașterea calităților personale reale;
Învățare orientată spre obiecte digitale – folosirea filmului ca suport educațional; Învățare orientată spre produs (fiecare elev creează „stema superputerii mele”).

MP4

Copilul care voia să fie SuperErou
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle