Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continue
x
Pedagogie - UB
  • Home
  • Library
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
You are currently using guest access
Log in
Pedagogie - UB
Home Library
Expand all Collapse all
  1. Dashboard
  2. turlică_maria_minodora_2025_UNIBUC_Seria A09_Grupa A093_1951
  3. General
  4. Exprimer ses goûts – loisirs et préférences

Exprimer ses goûts – loisirs et préférences

Completion requirements

TITLUL LECȚIEI

 Exprimer ses goûts – loisirs et préférences

Disciplina

 Limba franceză

Informații despre elevi?

Clasa

 a IX-a

Intervalul de vârstă şi nivelul  elevilor

 14–15 ani, nivel A1–A2

Caracteristici speciale ale elevilor

Un elev cu dificultăți de învățare

Un elev cu nivel avansat de limbă

Autor profesor[1]

Nume și prenume

 Vlad Maria Minodora

Școala

 Liceul Teoretic „Ioniță Asan”, Caracal

Accentul în învățare al lecției?

Subiectul lecției

 Activități de timp liber – exprimarea preferințelor

Obiective operaționale

Elevul recunoaște și folosește vocabularul tematic

Formulează propoziții cu „aimer / adorer / détester”

Participă la dialoguri simple

Interacționează în mod colaborativ folosind aplicații digitale

 

Cuvinte cheie

 loisirs, goûts, aimer, détester, préférer, temps libre, activités

Metode

 Conversația dirijată, brainstorming, joc didactic, exercițiu interactiv, învățare diferențiată

Descriere RED

https://wordwall.net/ro/resource/93417485

 

Descrierea resursei

Descriere narativă

Elevii explorează activități preferate într-un cadru ludic, interactiv. Sunt încurajați să comunice liber, învățând să exprime preferințe în limba franceză prin metode moderne și atractive.

Scopul si obiectivele resursei

Creșterea motivației pentru comunicare în limba franceză

Însușirea vocabularului legat de timpul liber

Exersarea structurii „j’aime / je préfère / je déteste”

Promovarea învățării colaborative și diferențiate

 

 

Timp estimat

Descrierea narativă a activităților de învățare  din lecție- pas cu pas organizare şi structură

 

Conversație deschisă: Ce faci în timpul liber?

5 min

Recunoaștere activități – tip „ghicește activitatea”

10 min

Completare expresii cu verbe (LearningApps)

10 min

Citire + joc de rol în perechi

10 min

Crearea și prezentarea de dialoguri

10 min

Ce activități îți plac și care nu? – verbal

5 min

 

50 minute

Metode de evaluare

Observare directă

Evaluare prin răspunsuri orale

Verificare automată (fișă digitală)

 

Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării?

Cunoștințe anterioare

Verbe de bază

Articole hotărâte și nehotărâte

Structuri afirmative/negative

 

Spațiu şi materiale

Sală de clasă echipată multimedia

Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa?

Aplicații
 implicate

Obligatoriu

Wordwall, LearningApps

Opțional

Canva, Padlet

Infrastructură/ echipament

Obligatoriu

Dispozitive conectate la internet, videoproiector

Opțional

Tablă interactivă, boxe audio

Tip de resurse de învățare

Digitale, interactive, vizuale

Resurse de Timp / Spațiu

1 oră didactică; sală multimedia

Alte aspecte care trebuie luate în considerare

Lecția este adaptată pentru incluziune și ritmuri diferite de învățare

BIBLIOGRAFIE:

·         Manual Limba franceză, clasa a IX-a, Editura ART

·         CECRL

·         www.wordwall.net

·         www.learningapps.org

 



[1]  Prin aceasta confirmați că resursa este autentică, creată de dumneavoastră

Click on Exprimer ses goûts – loisirs et préférences to open the resource.
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle