Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. răducan_lucica_2025_UNIBUC_Seria A12_Grupa A122_2146
  3. General
  4. Dacii și romanii-formarea poporului român și a limbii române

Dacii și romanii-formarea poporului român și a limbii române

Cerințe pentru finalizare

         Bookcreator-aplicația pe care am ales-o pentru realizarea resursei mele este  atractivă care poate fi accesată la adresa web bookcreator.com. Ea oferă posibilitatea de a crea cărți digitale pe diferite teme . De asemenea, Bookcreator permite profesorului să implice elevii, să le ofere acestora oportunități de a căuta soluții creative. Creează un impact pozitiv asupra învățării.Prin intermediul acestei aplicații se pot introduce una sau mai multe resurse de învățare, în cazul de față, informații pe baza cărora se realizează schema acestei lecții, texte cu conținut istoric, imagini, videoclipuri, linkuri spre alte aplicații.

●       Am creat aceasta resursă, în care am adunat un material de studiu complex în același loc,  în scopul folosirii de către elevi, atât în clasă, cât și acasă.

●       Prin folosirea acestei resurse lecția devine mai dinamică și interactivă, demersul didactic este personalizat,, conținutul folosit este adaptat nevoilor clasei si nivelului de dezvoltare al elevilor, economisesc timp având toate materialele la un click distanță.

●       Am dorit să asigur un suport pentru învățare prin tratarea interdisciplinară a subiectului.

Consider că modalitatea folosită facilitează învățarea, asigurând valoarea adăugată.

În crearea demersului didactic prezentat am urmarit sa realizez contexte de invățare prin care elevii sa-și valorifice cunoștințelor dobândite anterior, sa descopere și să înțeleagă fapte și evenimente istorice, sa-și poată forma și exprima un punct de vedere conform particularităților de vârstă. De asemenea, demersul didactic creat trebuie să răspundă nevoii elevilor de a se implica în propria învățare, de a gândi liber și critic.

Elevii de această vârstă sunt receptivi la activități interactive, la povești din trecut, iar dacă aceste povești sunt însoțite și de imagini, ei având posibilitatea de a explora și vizual, învățarea istoriei devine o experiență captivantă.

Ora de Istorie din clasa a IV-a  este o etapă de alfabetizare, o etapă pregătitoare pentru studiul istoriei la gimnaziu. Au nevoie să își insușească un vocabular tematic, să învețe să gândească în termeni istorici de spațiu și timp istoric, mai mult decât a memora mecanic fapte și evenimente.

Deși este o disciplină grea, istoria are un rol important în dezvoltarea și în pregătirea elevilor pentru viitor. Este adevărat că volumul de informații este mare și poate părea copleșitor pentru copii, dar este important ca, prin intermediul acestor resurse, ei să se apropie de faptele și evenimentele din trecut.

Dați click pe Dacii și romanii-formarea poporului român și a limbii române pentru a deschide resursa.
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle