General
Contur secțiune
-
-
Resursa educațională deschisă se adresează elevilor cu deficiențe auditivă și asociate cu care se lucrează individual sau în grupe de doi elevi. Această resursă educațională deschisă se desfășoară la cabinetul de terapii specifice. Activitatea debutează cu emiterea sunetelor „oa” care sunt situate la începutul, la mijloc și la sfârșitul cuvintelor. Cuvintele emise sunt însoțite de către jetoane și se despart în silabe, apoi se încearcă să se alcătuiască propoziții simple. Elevii sub îndrumarea doamnei profesor citesc o poezie cu titlul „Toamna” și apoi vor identifica cuvintele care conțin grupul de sunete „oa”. Ulterior cuvintele sunt despărțite în silabe. Pe tot parcursul citirii elevii sunt corectați să emită corect vocalele „oa” și să citească corect, cursiv și coerent. În vederea consolidării cât mai temeinice a emiterii grupului de sunete „oa”, elevii vor avea de selectat grupurile de cuvinte care conțin cuvinte cu grupul „oa”. Un alt exercițiu constă în transformarea unor cuvinte din genul masculin în genul feminin (de exemplu: fricos-fricoasă). Evaluarea se realizează la finalul activității când elevii vor avea de rezolvat o fișă de lucru prin completarea unor propoziții lacunare.
-
Resursa educațională deschisă se adresează elevilor cu deficiențe auditivă și asociate cu care se lucrează individual sau în grupe de doi elevi. Această resursă educațională deschisă se desfășoară la cabinetul de terapii specifice. Activitatea debutează cu emiterea sunetelor „oa” care sunt situate la începutul, la mijloc și la sfârșitul cuvintelor. Cuvintele emise sunt însoțite de către jetoane și se despart în silabe, apoi se încearcă să se alcătuiască propoziții simple. Elevii sub îndrumarea doamnei profesor citesc o poezie cu titlul „Toamna” și apoi vor identifica cuvintele care conțin grupul de sunete „oa”. Ulterior cuvintele sunt despărțite în silabe. Pe tot parcursul citirii elevii sunt corectați să emită corect vocalele „oa” și să citească corect, cursiv și coerent. În vederea consolidării cât mai temeinice a emiterii grupului de sunete „oa”, elevii vor avea de selectat grupurile de cuvinte care conțin cuvinte cu grupul „oa”. Un alt exercițiu constă în transformarea unor cuvinte din genul masculin în genul feminin (de exemplu: fricos-fricoasă). Evaluarea se realizează la finalul activității când elevii vor avea de rezolvat o fișă de lucru prin completarea unor propoziții lacunare.