Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. stan_cornelia_2025_CCDDB_D01_D015_2987
  3. Tema 6. Pedagogia digitală și provocările viitorului apropiat
  4. 4. Sarcină didactică - Integrare a tehnologiei în clasa inversată

4. Sarcină didactică - Integrare a tehnologiei în clasa inversată

Cerințe pentru finalizare

Proiectați o activitate didactică desfășurată în stilul clasei inversate, inspirându-vă din exemplul oferit mai jos. Activitatea trebuie să acopere între 2 și 4 ore și să includă atât etapa de învățare individuală (acasă), cât și cea colaborativă (în clasă).

Exemplu – Tema: Fotosinteza

🔹 Învățare individuală (acasă)

  • Vizionarea unor lecții video sau tutoriale explicative despre fotosinteză
  • Lectura unor materiale suplimentare (articole, fragmente din manual)
  • Observații personale: elevii urmăresc creșterea unei plante și notează influența luminii și apei

🔹 Activități în clasă

  • Discuții ghidate și comparații între fotosinteză și respirația celulară
  • Experimente de laborator pentru observarea procesului de fotosinteză
  • Simulări digitale: modificarea variabilelor (lumină, CO₂) și observarea efectelor
  • Proiect creativ: realizarea unui poster interactiv sau a unei prezentări digitale

Completați fișa de lucru atașată și reîncărcați-o.

  • fisa_clasa_inversata.docx fisa_clasa_inversata.docx
    28 octombrie 2025, 10:20
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle