Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • Politica de confidențialitate a acestei platforme
  • Politica privind modulele cookie utilizate
Continuare
x
Pedagogie - UB
  • Acasă
  • Bibliotecă
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
English ‎(en)‎ Română ‎(ro)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Pedagogie - UB
Acasă Bibliotecă
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. Tablou de bord
  2. popa_adriana_daniela_2025_UNIBUC_Seria A08_Grupa A083_1870
  3. General
  4. Concurs de ghicitori despre emoții_vechi

Concurs de ghicitori despre emoții_vechi

Cerințe pentru finalizare

Am conceput această resursă de tip Dialog cards pentru momentul de ”Obținere a performanței și asigurarea feedback-ului” din cadrul lecției "Vreau să știu ce simt! Cunoașterea emoțiilor de bază (bucurie, tristețe, frică, furie, uimire, dezgust)", de la disciplina Consiliere și dezvoltare personală, clasa a V-a, elevi cu dizabilități grave, severe și asociate.
Faptul că elevii clasei pe care îi coordonez au probleme grave de sănătate, cu slabe abilități de scriere și citire, am considerat că organizarea unui concurs de ghicitori cu un nivel scăzut de dificultate, adaptat nivelului lor de înțelegere și potențialului de lucru, i-ar ajuta în procesul de învățare. Având în vedere că în cele mai multe cazuri eu le citesc și le explic cerințele, iar ei doar oferă răspunsurile, și de data aceasta voi proceda la fel.

Așadar, eu voi citi elevilor pe rând, fiecare ghicitoare și îi voi întreba pe ei care este emoția de bază pe care o identifică ca și răspuns. Odată afirmat răspunsul de către elevi, vom audia răspunsul din aplicație și vom întoarce cardul pentru a și vizualiza răspunsul corect (imagine + scris). Am atașat imaginile aferente fiecărei emoții din cele șase de bază, precum și audierea emoțiilor, ca și validare oferită la răspunsurile elevilor, tocmai pentru a facilita procesul de înțelegere și învățare,

Pentru fiecare răspuns corect oferit pe parcursul concursului, elevii vor primi câte un emoticon. Elevul care va obține cele mai multe emoticoane, va fi declarat câștigătorul concursului.

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site
Obțineți aplicația mobilă
Furnizat de Moodle