Rezolvă repede și bine!
Am conceput această resursă pentru momentul de ”Obținere a performanței și asigurarea feedback-ului” din cadrul lecției "Cel mai bun prieten" după Victor Sivetidis, de la Lb. Română, clasa a V-a, elevi cu dizabilități grave, severe și asociate.
Faptul că elevii clasei pe care îi coordonez au probleme grave de sănătate, cu slabe abilități de scriere și citire, am considerat că acest gen de exerciții (Quizz-uri) simplificate, adaptate capacităților lor și potențialului de lucru, i-ar ajuta în procesul de învățare. Având în vedere că de cele mai multe ori eu le citesc întrebările și ei au doar de bifat, de data aceasta am apelat și la inteligența artificială și am introdus citirea sarcinilor de lucru.
RED de față este constituită pe baza a 3 exerciții, dintre care la primul exercițiu am propus despărțirea în silabe a unui număr de 5 cuvinte din textul “Cel mai bun prieten”, după Victor Sivetidis. Sarcina elevilor este aceea de a alege dintre variantele multiple de răspuns doar pe aceea care corespunde numărului de silabe specific cuvântului dat. La exercițiul nr. 2 sarcina elevilor este aceea de a aranja cuvintele, astfel încât să formeze o propoziție cu înțeles iar la ultimul exercițiu elevii vor stabili valoarea de adevăr a unor afirmații ce vizează identificarea corectă a formei de plural pentru o serie de cuvinte.