Înmulțirea numerelor naturale 0-100
TITLUL LECȚIEI |
Înmulțirea numerelor naturale 0- 100 |
||
Disciplina |
Matematică si explorarea mediului |
||
Informații despre elevi? |
|||
Clasa |
a II-a |
||
Intervalul de vârstă şi nivelul elevilor |
8 - 10 ani |
||
Caracteristici speciale ale elevilor |
- |
||
Autor profesor |
|||
Nume și prenume |
Gurău Florina |
||
Școala |
Școala Gimnazială Vârfuri |
||
Accentul în învățare al lecției? |
|||
Subiectul lecției |
Înmulțirea numerelor 0- 100 |
||
Obiective operaționale |
- să identifice adunările repetate de termeni egali - să transforme adunările repetate de termeni egali, în înmulțire - să transforme înmulțirile date în adunări repetate de termeni egali - să efectueze înmultiri în concentrul 0-100 |
||
Cuvinte cheie |
Înmulțire, adunare repetată de termeni egali, factor, produs, semnul înmulțirii “ori”. |
||
Metode |
Conversația, Explicația, Exercițiul, Jocul Didactic, Expunerea, Munca independentă. Activitate online - CurrikiStudio - Quiz
|
||
Descriere RED |
Curriki Studio reprezintă o resursă educațională deschisă care permite oricărui utilizator să creeze experiențe de învățare digitale, prin experiențe de joc, simulări și multe altele.
|
||
Descrierea resursei |
Descriere narativă |
Utilizând resursa educațională deschisă Curriki Studio, a fost creat un Quiz, conținând cinci întrebări referitoare la înmultirea numerelor naturale 0-100. (https://studio.frameworkconsulting.com/activity/72549/shared?type=ind). |
|
Scopul si obiectivele resursei |
Consolidarea cunoștințelor privind înmulțirea numerelor naturale 0-100. |
||
|
Timp estimat |
||
Descrierea narativă a activităților de învățare din lecție- pas cu pas organizare şi structură
|
Pregătirea materialului didactic, asigurarea ordinii și disciplinei Verificarea temei, cantitativ și calitativ Reactualizarea cunoștințelor privind operația de înmulțire Captarea atentiei printr-un joc didactic “Corect socotim, cuvântul magic il găsim” – ÎNMULȚIREA. Anunțarea temei și a obiectivelor Scrierea titlului pe tablă și în caiete |
20 minute |
|
Rezolvarea unor exerciții de înmulțire, prin adunare de termeni egali Accentuarea terminologiei specifică înmulțirii: FACTOR 1 X FACTOR 2= PRODUS (5 X 2=10). |
15 minute |
||
Efectuarea quiz-ului |
15 minute |
||
|
|
||
Metode de evaluare |
Aprecieri verbale, punctaj obținut |
||
Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării? |
|||
Cunoștințe anterioare |
Însușirea, consolidarea și fixarea cunoștințelor predate |
||
Spațiu şi materiale |
- Manual digital - Laptop - Tablă inteligentă - Tabletă, telefon mobil
|
||
Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa? |
|||
Aplicații |
Obligatoriu |
Curriki Studio |
|
Opțional |
|
||
Infrastructură/ echipament |
Obligatoriu |
- Manual digital - Laptop - Tablă inteligentă - Tabletă, telefon mobil
|
|
Opțional |
|
||
Tip de resurse de învățare |
Digitaledu, Didactic.ro, RED din CRED |
||
Resurse de Timp / Spațiu |
|
||
Alte aspecte care trebuie luate în considerare Resursele educaționale deschise trebuie adaptate particularităților de vârstă și de cunoștințe ale copilului, astfel încât să îmbunătățească procesul de predare - învățare - evaluare, iar proiectarea didactică să devină atractivă și interactivă pentru toți factorii implicați. |
|||
BIBLIOGRAFIE: https://studio.frameworkconsulting.com/org/studiok20/activities Pedagogie digitală - Suport de curs – formare EDIS PED
|