Contur secțiune

    • TITLUL LECȚIEI

       Înmulțirea numerelor naturale 0- 100

      Disciplina

       Matematică si explorarea mediului

      Informații despre elevi?

      Clasa

       a  II-a

      Intervalul de vârstă şi nivelul  elevilor

       8 - 10 ani

      Caracteristici speciale ale elevilor

       -

      Autor profesor

      Nume și prenume

       Gurău Florina

      Școala

       Școala Gimnazială Vârfuri

      Accentul în învățare al lecției?

      Subiectul lecției

       Înmulțirea numerelor 0- 100

      Obiective operaționale

      - să identifice adunările repetate de termeni egali

      - să transforme adunările repetate de termeni egali, în înmulțire

      - să transforme înmulțirile date în adunări repetate de termeni egali

       - să efectueze înmultiri în concentrul 0-100

      Cuvinte cheie

       Înmulțire, adunare repetată de termeni egali, factor, produs, semnul înmulțirii “ori”.

      Metode

       

      Conversația, Explicația, Exercițiul, Jocul Didactic, Expunerea, Munca independentă.

      Activitate online - CurrikiStudio - Quiz

       

      Descriere RED

      Curriki Studio reprezintă o resursă educațională deschisă care  permite oricărui utilizator să creeze experiențe de învățare digitale, prin experiențe de joc, simulări și multe altele.

       

      Descrierea resursei

      Descriere narativă

      Utilizând resursa educațională deschisă Curriki Studio, a fost creat un Quiz, conținând cinci întrebări referitoare la înmultirea numerelor naturale 0-100. (https://studio.frameworkconsulting.com/activity/72549/shared?type=ind).

      Scopul si obiectivele resursei

      Consolidarea cunoștințelor privind înmulțirea numerelor naturale 0-100.

       

      Timp estimat

      Descrierea narativă a activităților de învățare  din lecție- pas cu pas organizare şi structură

       

      Pregătirea materialului didactic, asigurarea ordinii și disciplinei

      Verificarea temei, cantitativ și calitativ

      Reactualizarea cunoștințelor privind operația de înmulțire

      Captarea atentiei printr-un joc didactic “Corect socotim, cuvântul magic il găsim” – ÎNMULȚIREA.

      Anunțarea temei și a obiectivelor

      Scrierea titlului pe tablă și în caiete

      20 minute

      Rezolvarea unor exerciții de înmulțire, prin adunare de termeni egali

      Accentuarea terminologiei specifică înmulțirii: FACTOR 1 X FACTOR 2= PRODUS (5 X 2=10).

      15 minute

      Efectuarea quiz-ului

      15 minute

       

       

      Metode de evaluare

      Aprecieri verbale, punctaj obținut

      Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării?

      Cunoștințe anterioare

      Însușirea, consolidarea și fixarea cunoștințelor predate

      Spațiu şi materiale

      -        Manual digital

      -        Laptop

      -        Tablă inteligentă

      -        Tabletă, telefon mobil

       

      Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa?

      Aplicații
       implicate

      Obligatoriu

      Curriki Studio

      Opțional

       

      Infrastructură/ echipament

      Obligatoriu

      -        Manual digital

      -        Laptop

      -        Tablă inteligentă

      -        Tabletă, telefon mobil

       

      Opțional

       

      Tip de resurse de învățare

      Digitaledu, Didactic.ro, RED din CRED

      Resurse de Timp / Spațiu

       

      Alte aspecte care trebuie luate în considerare

      Resursele educaționale deschise  trebuie adaptate particularităților de vârstă și de cunoștințe ale copilului, astfel încât să îmbunătățească procesul de predare - învățare - evaluare, iar proiectarea didactică să devină atractivă și interactivă pentru toți factorii implicați.

      BIBLIOGRAFIE: https://studio.frameworkconsulting.com/org/studiok20/activities

                                  Pedagogie digitală - Suport de curs – formare EDIS PED