Curs Mihai Florina
Contur secțiune
-
-
TITLUL LECȚIEI
Înmulțirea numerelor naturale 0- 100
Disciplina
Matematică si explorarea mediului
Informații despre elevi?
Clasa
a II-a
Intervalul de vârstă şi nivelul elevilor
8 - 10 ani
Caracteristici speciale ale elevilor
-
Autor profesor
Nume și prenume
Gurău Florina
Școala
Școala Gimnazială Vârfuri
Accentul în învățare al lecției?
Subiectul lecției
Înmulțirea numerelor 0- 100
Obiective operaționale
- să identifice adunările repetate de termeni egali
- să transforme adunările repetate de termeni egali, în înmulțire
- să transforme înmulțirile date în adunări repetate de termeni egali
- să efectueze înmultiri în concentrul 0-100
Cuvinte cheie
Înmulțire, adunare repetată de termeni egali, factor, produs, semnul înmulțirii “ori”.
Metode
Conversația, Explicația, Exercițiul, Jocul Didactic, Expunerea, Munca independentă.
Activitate online - CurrikiStudio - Quiz
Descriere RED
Curriki Studio reprezintă o resursă educațională deschisă care permite oricărui utilizator să creeze experiențe de învățare digitale, prin experiențe de joc, simulări și multe altele.
Descrierea resursei
Descriere narativă
Utilizând resursa educațională deschisă Curriki Studio, a fost creat un Quiz, conținând cinci întrebări referitoare la înmultirea numerelor naturale 0-100. (https://studio.frameworkconsulting.com/activity/72549/shared?type=ind).
Scopul si obiectivele resursei
Consolidarea cunoștințelor privind înmulțirea numerelor naturale 0-100.
Timp estimat
Descrierea narativă a activităților de învățare din lecție- pas cu pas organizare şi structură
Pregătirea materialului didactic, asigurarea ordinii și disciplinei
Verificarea temei, cantitativ și calitativ
Reactualizarea cunoștințelor privind operația de înmulțire
Captarea atentiei printr-un joc didactic “Corect socotim, cuvântul magic il găsim” – ÎNMULȚIREA.
Anunțarea temei și a obiectivelor
Scrierea titlului pe tablă și în caiete
20 minute
Rezolvarea unor exerciții de înmulțire, prin adunare de termeni egali
Accentuarea terminologiei specifică înmulțirii: FACTOR 1 X FACTOR 2= PRODUS (5 X 2=10).
15 minute
Efectuarea quiz-ului
15 minute
Metode de evaluare
Aprecieri verbale, punctaj obținut
Care sunt nevoile elevilor pentru a putea atinge obiectivele învățării?
Cunoștințe anterioare
Însușirea, consolidarea și fixarea cunoștințelor predate
Spațiu şi materiale
- Manual digital
- Laptop
- Tablă inteligentă
- Tabletă, telefon mobil
Ce instrumente sunt necesare pentru a introduce resursa?
Aplicații
implicateObligatoriu
Curriki Studio
Opțional
Infrastructură/ echipament
Obligatoriu
- Manual digital
- Laptop
- Tablă inteligentă
- Tabletă, telefon mobil
Opțional
Tip de resurse de învățare
Digitaledu, Didactic.ro, RED din CRED
Resurse de Timp / Spațiu
Alte aspecte care trebuie luate în considerare
Resursele educaționale deschise trebuie adaptate particularităților de vârstă și de cunoștințe ale copilului, astfel încât să îmbunătățească procesul de predare - învățare - evaluare, iar proiectarea didactică să devină atractivă și interactivă pentru toți factorii implicați.
BIBLIOGRAFIE: https://studio.frameworkconsulting.com/org/studiok20/activities
Pedagogie digitală - Suport de curs – formare EDIS PED